Servicios sociais

O Concello de Palas de Rei, a través da área de Servizos Sociais, traballa dende fai anos na atención á persoas maiores e persoas con algún tipo de discapacidade, tratando de mellorar a súa autonomía, favorecendo a permanecia no seu contorno.

Dende esta perspectiva, e coa finalidade de abordar os problemas e as necesidades deste colectivo, se tes calquera dúbida acerca dos servizos dos que disponemos ou necesitas calquera axuda de tipo asistencial acércate á sede da área de Servizos Sociais do Concello de Palas de Rei, ubicada no Centro de Saúde de Palas de Rei (Rúa Bernardino Pardo Ouro, s/n) ou chama ao teléfono: 982 380003, polas mañás de luns a venres.

Os Servizos Sociais do Concello de Palas de Rei abranguen unha serie de áreas de actuación como son:

• Programa de información, orientación e asesoramento.
  • Programa de axuda a domicilio
  • Programa de emigrantes retornados
  • Programa de atención á persoas maiores e persoas con discapacidade: lei da dependencia.
  • Tramitación de axudas e prestacións: pesións non contributivas, axudas individuais.
  • Programa de Axuda no Fogar, que ofrece:
    • Atención de necesidades domésticas ou do Fogar
    • Atención persoal na realización das actividades da vida diaria:comida, hixiene.
  • Programa de recollida de Roupa e outros enseres de carácter benéfico.

A súa vez dita área de Servizos Sociais acolle unha rede de centros asistenciais como son:

• CENTRO DE DÍA:

Dispón dunha capacidade de 20 prazas de atención a persoas con un certo grado de dependencia. Está aberto de luns a venres de 10:00h a 18:00h, ofrece:

• Atención integral en xornada diurna a persoas en situación de dependencia
  • Apoio familiar
  • Coidados básicos
  • Servizo de comida adaptado a cada dieta alimenticia.
  • Servizo de transporte adaptado dende cada domicilio particular (065).

Está ubicado no Edificio Multiusos, na Rúa do Muiño, s/n,
Teléfono: 982 380311.

• CENTRO DE INFORMACIÓN A MULLER:

Ofrece un servizo persoalizado, e de carácter confidencial ás mulleres que abrangue dende atención xurídica, psicolóxica, atención a víctimas de maltrato. Así como dende este Centro se desenrolan cursos e outras actividades de formación. Tamén, ó longo do ano, se levan a cabo actividades de conciliación da vida laboral e familiar.

Está ubicado no Centro de Saude de Palas de Rei, na Rúa Bernardino Pardo Ouro, s/n, teléfono 982380003. Aberto de luns a venres de 09:00h. a 14:00h.

• GARDERÍA MUNICIPAL:

Destinada a menores dende os 3 meses ata os 3 anos de idade. Conta cunha capacidade de 30 prazas.
Horario de apertura é de 08:00h a 16:00h de luns a venres.

Sitúase nos baixos do edificio da Casa de Cultura de Palas de Rei, Praza da Ulloa s/n. Teléfono: 982380363.

ATENCIÓN TEMPERÁ

A agrupación dos concellos de Friol, Palas de Rei, Guntín, Begonte e Rábade permite a prestación do servizo de atención temperá. Dirixido a nenos/as de 0 a 6 anos, as súas familias e a contorna para dar resposta o antes posible as necesidades transitorias ou permanentes que presentan os nenos/as con transtornos no seu desarrollo ou que presenta posibles riscos de padecelos.

Esta unidade, conta co apoio da Xunta de Galicia financiando 90% do custe do servizo e o 10% restante se financia con aportacións dos cinco concellos participantes, está formada por diferentes profesionais (logopeda, enfermeira, psicóloga e terapeuta ocupacional) que interveñen de forma interdisciplinar e transdisciplinar en coordinación co servizo de Pediatría do SERGAS no ámbito emocional, psicomotor, de lingüaxe de comunicación etc do neno/a.

Aínda que o ámbito de actuación comprende os municipios de Guntín, Begonte, Rábade, Palas de Rei e Friol, neste último, centralízase a unidade. Trátase de achegar o servizo prioritario e de calidade na atención a infancia e a poboación do rural.

atencion

LUDOTECA MUNICIPAL PARA NENOS/AS DE 3 A 12 ANOS

O Concello de Palas  ten marcha un novo servizo de ludoteca nas instalacións no Ceip de Palas de Rei. Trátase, dun espazo de lecer, dirixido a nenos/as de entre 3 a 12 anos, donde, a través,  do xogo e do aprendizaxe se contribúa ó desenvolvemento infantil tanto a nivel físico como mental. Realízase, mediante unha serie de obradoiros infantís, cunha metodolóxía activa e participativa. Persoal especializado na área, encargarase da atención aos nenos/as que participen no mesmo. O servizo de ludoteca, estará aberto os días laborais, de luns a venres, en horario de 16:00 horas a 20:00 horas e contribúe  a facilitar ós  país e nais ou tutores legais a conciliación da vida familiar e laborar xunto co servizo de madrugadores en funcionamento en horario de 7:30 a 9:45 horas.